TOP NEWS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nisi felis, vel ullamcorper dolor. Integer iaculis nisi id nisl porta vestibulum.

Saturday 28 September 2013

My Story

Assalamualaikum, nama saya Al Malik Hassan b Hairuddin.

Kepakaran saya ialah membantu masalah kekurangan Like FanPge di Facebook yang di hadapi oleh para peniaga online di Facebook. Saya akan bantu anda untuk mendapatkan Like Random, Semi-Random dan Targeted Like bagi tujuan membina kredibiliti fanpage anda serta meningkatkan jualan anda melebihi 200% .

Dulu, sebelum saya menemui formula untuk mendapatkan Like dengan cara mudah, cepat dan murah ini. Saya terpaksa mengemis meminta-minta kawan-kawan dan saudara mara untuk Like page bisnes saya. Sehingga anda yang menyindir saya dengan mengatakan "alaa, aku tak layan laa like page nii". Bisnes saya menjual kacamata ketika tuu bagaikan tiada harapan dan jualan hambar.

Tapi, setelah saya menemui formula mendapatkan Like di Fanpage dengan mudah, cepat dan murah. Saya telah dapat membantu orang lain yang senasib dengan saya dengan mengemis Like dari orang untuk mendapatkan Like di Fanpage dengan kualiti Like yang bergantung kepada kemampuan anda. Kenapa harus saya sembunyikan kaedah yang baik ini? Jadi saya terus dapat mengubah nasib saya dan nasib orang lain untuk lebih maju kedepan.

0 comments: